Saturday, January 31, 2015

January favorite - skin care. || La Roshe Posay. Effaclar Duo +


Co: La Roche Posay Effaclar Duo +

Dla kogo: dla skór trądzikowych, tłustych

Po co: krem na dzień i/bądź na noc na uporczywe niedoskonałości, zatkane pory

Ile: 40 ml

Za ile: $37/45zł

Skład: Salicylic acid - 0.5% aqua, glycerin, cyclohexasiloxane, hydrogenated polyisobutene, niacinamide, isopropyl lauroyl sarcosinate, ammonium polyacryloyldimethyl taurate, silica, mathyl methacrylate crosspolymer, glyceryl stearate se, piroctone olamine, caprylloyl glycine, myristyl myristate, potassium cetyl phosphate, capryloyl salicylic acid, caprylyl glycol, sodium hydroxide, zinc pca, nylon-12, linoleic acid, pentaerythrityl tetra-di-t-butyl hydroxyhydrocinnamate, parfum.



Obietnica producenta:
Kompletna pielęgnacja dla skóry trądzikowej, o wzmocnionej skuteczności zwalczającej przebarwienia potrądzikowe, dzięki unikalnemu składnikowi aktywnemu Ceramid Procerad™.
Nie powoduje powstawania zaskórników. Produkt hipoalergiczny. Bez parabenów. Produkt stworzony, aby minimalizować ryzyko reakcji alergicznych u osób uczulonych na nikiel.

Po 24 godzinach: niedoskonałości są mniej widoczne*.Po 8 dniach: niedoskonałości są znacznie zredukowane*.Po 4 tygodniach: pory są odblokowane, powierzchnia skóry jest wygładzona, nadmiar sebum i błyszczenie zmniejszone**.


Moja opinia: 
Ulubionym kosmetykiem do pielęgnacji w styczniu był Effaclar Duo Plus z La Roche Posay. 
Tak jak pisałam wcześniej, niestety nowy tonik od Paula's Choice się u mnie kompletnie nie sprawdził i musiałam znaleźć coś, co moją twarz po nim "posprząta". Jak zwykle na ratunek przyszedł Effaclar. Jest to jeden z tych kosmetyków, które zawsze mam w swojej łazience. Nie pamietam ile tubek jego poprzednika czyli Effaclar Duo w swoim życiu zużyłam i ile razy ratował mnie po "przygodnych romansach" i "gorzkich rozstaniach" zakończonych wysypem pryszczy.
Producent podaje, że można stosować go rano i wieczorem. Ja używam go tylko raz dziennie więc nie wiem jak radzi sobie pod makijażem. Dla mnie jako krem na noc sprawdza się rewelacyjnie. Kosmetyk uspokaja i wygładza moją skórę. Rano niespodzianki są zmniejszone i delikatnie wysuszone. Żelowa konsystencja bardzo łatwo się rozprowadza i szybko wchłania. Nastepnego ranka skóra jest matowa, ale nie przesuszona. Myślę, że nowa wersja z plusem jest jeszcze bardziej nawilżająca niż poprzednia. Są dni, że stosuję go codziennie. Gdy moja skóra jest w lepszej kondycji używam go zamiennie z kremami bardziej nawilżającymi bądź olejkami. 
Z własnego doświadczenia wiem, że każda skóra jest inna i niezależnie od ceny czy ilości świetnych opinii kosmetyk może nam nie służyć. Effaclar Duo + jest jednym z tych, dla którego zamierzonych efektów warto zaryzykować.

Polecam! 

No comments:

Post a Comment

 
BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS